Reggeli üdvözlet!

Jó reggelt! Nagyot nyújtózom, ilyenkor olyan jól kikerekedek. Szeretem a reggeleket, ilyenkor látom, hogy éjszaka mennyi anyagot sikerült magamba építenem, s milyen ügyese raktáros is vagyok. Persze nem vagyok egyedül, jó néhány társammal vetélkedünk ki tud jobban kigömbölyödni.

Ja hát még be sem mutatkoztam.ZsírSejt vagyok. Eredeti feladatom szerint raktáros, hosszú távra raktározom el az energiát amit a Szervezet egyszerre nem tud feldolgozni,s ha később szüksége van rá, akkor visszaadom neki. De szerencsére mostanában sohasem kér, hanem csak ad. Ettől érzem olyan jól magam. Szépen kikerekedtem, akárcsak a többiek.

Persze  nem voltam mindig ilyen szép. Korábban -  Szervezet fiatalkorában - alig jutott valami tárolni való. S ha mégis szinte egyből visszakérte. Alig látszottam, szinte már azt hittem teljesen elfogyok. Valahogy mégis kibírtam, kibírtuk társaimmal együtt. Akkor kezdődött a jóvilág amikor Szervezet bevonult katonáskodni. Persze még nem kopaszként, viszont öreg katonaként. Semmi mozgás, sok sok kenyér adag feldolgozás. Akkor már kezdtem  egy kicsit nagyobb lenni, bár persze nem látványosan. Akkor még csak azt hallottuk, hogy szervezet megférfiasodott. Persze az izmai is megnőttek, oda is több jutott a többletből.

Aztán ez a folyamat, mármint hogy végre VÉGRE, volt mit raktározni folytatódott. Szervezet ülő munkát végez, s míg korábban sportolt. apropó mondtam már hogy utálom a sportot. Az IzomSejt-ek szeretik, de én utálom. mindig vissza kell adnom a raktáramból ilyenkor, s akkor hogy leszek én a legszebb ZsírSejt. De szerencsére ez mostanában nem fordul elő. Szervezet maximális sportteljesítménye az, hogy lemegy a asztalától a kocsiig. S már ettől is liheg. Persze, az izomfiúk ilyenkor mindig panaszkodnak, hogy nehéz engem, minket cipelni. De hát a raktár az kell, csak nem hagyhatjuk hátra valahol.

Másik nagy szerencse, hogy Szervezet szeret enni, s az édességet sem veti meg. Csak csak beugrik egy-egy junk food menü, úgy uzsonnára. ezekben legalább jó sok a tárolnivaló. Reggelre ettől tényleg szépnek érzem magam. A múltkor is két hétig otthon volt Szervezet szabadságon, s hiába küldtük a jelzéseket hogy junk food-t szeretnénk, nem kaptuk meg. S csak ettől, hogy nem rendszertelenül evett mindenfélét, egy kicsit összementünk. Hát ez nem igaz, nyomás dolgozni, még szerencse hogy pár nap alatt visszakaptuk a kimaradtakat.

Szóval jól érzem magam, remélem én leszek a legszebb zsírsejt a csapatban.