Őrület úszás

Sziasztok!

 

A Szervezet megbolondult, ilyen kemény hétvégém már régen volt. Kicsit meg is ijedtünk a haverockkal, de szerencsére nem eszik olyan forrón a hamburgert.

Szóval az történt, hogy GyermekSzervezet (GySz) jár úszni tanulni már egy ideje.De most Szervezet is elhatározta, hogy vele tart! Mikor megtudtam, kezdtem kicsit nyugtalankodni, hogy mi lesz a szép raktárkészleteimmel, de reménykedtem benne, hogy mégsem vág bele. De belevágott, átöltözött, s bement úszni. Hideg víz, nem szeretem a hideg vizet., s tényleg úszott. Ezek a fárasztó testgyakorlások mindig a frászt hozzák ránk zsírsejtekre. Az izomfiúk élvezték egy darabig a dolgot, de hamar kifutottak az energiából, s a könnyen hozzáférhető raktáriakhoz fordultak. Az én raktáraim persze nehezen hozzáférhetőek, nem is adtam ki semmit. Mi csak akkor adunk ki bármit is, ha a helyes kódot írják be a raktárajtón, de azt meg nem egyszerű. Hiába próbálkoztak nem adtunk semmit, szerencsére nem volt elég idejük próbálgatni GySz úszás órája csak egy óráig tart. Így szervezet is hamar abbahagyta a sportolást, de utálom ezt a szót. a másik ilyen szó a testnevelés, miért nem lehet tájszólással mondani, testnövelés.. Na így már jobban tetszene.

Szóval sikerült megőriznem a raktáramat sértetlenül, akárcsak a többieknek. Kicsit aggódtam, hogy ha ez rendszeressé válik, akkor problémáink lesznek. De egyelőre nincs gáz, GySz ugyanis megbetegedett, így rövid távon nem lesz folytatás. De fel kell készülnünk, s ébernek kell lennünk. Valahogy rá kéne beszélni az irányítóközpontot, hogy szerezzen be egy pár hamburgert.