Jól kezdődik ez az év

Szevasztok!

Már régen irtam, de a munkaverseny sok energiámat elviszi. Igen, újra van munkaverseny, s emiatt nem sok időm van irogatni! Tárolok, mert tárolni kell!

Hogy kerültünk ilyen jó helyzetbe? Mikor még korábban úszott, diétázgatott. Jött a karácsonyi szezon. Már előre reménykedtem mert ilyenkor általában mindenki elengedi magát egy kicsit. Sokféle és sok kaja, finomabbnál finomabb falatok, vendégség, vendégvárás. Szóval ez az ünnep nem a diétázásról szól.

Bár Szervezet próbálta azért visszafogni magát, de nyilván nem sikerülhetett. Így hát  jóval több volt a bevitel, mint a korábbi időszakban, s persze mozgás a kutyasétáltatáson kivül nem volt. Sőt hát havat sem kellett lapátolni, így aztán mozgás minimálsire csökkent. De ez nem baj, ez JÓ! Hiszen volt mit raktározni, végre nyitogathattam a raktárajtót.

S a jó világ nem ért végett azzal, hogy visszatért a napi munkás rutin. Visszakerült a junk-food is a - ha nem is napi de a heti - rutinba. Főleg a vidéki telephelyen való megjelenésekkor kerül előtérbe, de más napokon is bele belefutunk szerencsére.

Igy hát nagy az öröm nálunk ZsírsSjteknél, hiszen jól indul ez az év. Növekszik a tartalék, s  keredekünk, kerekedünk. Plusz a  munka versenyben is az élmezőnyben vagyok!

Jó tárolást mindenkinek!

a ZsírSejt!

 

UI: Azt találtam ki, hogy irni fogom hogy melyik nap miből és mennyit tudtam eltárolni, Erre csinálok egy külön rovatot, mert a raktár falán már nem férnek el a számítások.